Βαράνε κανόνι οι δημιουργοί του Amalur

, Κυριακή 27 Μάιος 2012 0  

Τραγική εξέλιξη για τους δημιουργούς του Kingdoms of Amalur και τη βιομηχανία γενικώς. Η 38 Studios βαράει φαλιμέντο, απολύοντας όλο της το προσωπικό, λόγω οικονομικών προβλημάτων. Σύμφωνα με αναφορές, η οικονομική δυσπραγία οφείλεται στην μέτρια πορεία του Kingdoms of Amalur: Reckoning, το οποίο έχει πουλήσει λίγο πάνω από 1,2 εκατομμύρια, ενώ χρειαζόταν 3 εκατομμύρια πωλήσεις για να βγάλει τα λεφτά του. Mε λίγα λόγια το παιχνίδι δεν τα έχει πάει άσχημα, αλλά ο στόχος της εταιρίας ήταν υπερβολικά φιλόδοξος και δείχνει ψιλοτραγικό management. Έτσι, διακόπτεται η υποστήριξη του Reckoning, ενώ το πολλά υποσχόμενο ΜΜΟ Project Copernicus μάλλον δεν θα δει ποτέ το φως της μέρας. Ευτυχώς, παρά τα κλεισίματα, η βιομηχανία παραμένει υγιής και πάρα πολλές εταιρίες έσπευσαν να προσφέρουν δουλειά στους απολυμένους developers. Πάντως είναι κρίμα για το Amalur, που μπορούσε να εξελιχθεί σε επική σειρά...

  • chaosComing

    μια χαρά τα πήγε το amarul αυτοί παραφούσκωσαν τον λογαριασμό τους κοινός αυτοί τα σκάτωσαν 😛

  • Julian

    Κριμα αλλα να θεσουν οριο 3 εκατομμυρια πωλησεις για πρωτοεμφανιζομενο game? Πολυ κακη κινηση.. Ομως ειναι κακο για το gaming που το κλεισε το μαγαζι θα μπορουσε να εξελιχθει πολυ καλα ως σειρα το παιχνιδι.. Λιγο quests σεναριο να προσεχαν το δευτερο θα ηταν στιγμιαια αρκετα καλυτερο

  • Nicholas

    3 εκατομμύρα πωλήσεις είναι υπερβολικά αισιόδοξη πρόβλεψη για πρωτοεμφανιζόμενο παιχνίδι. Εφόσον έθεσαν τον πύχη τόσο ψηλά τότε αναμενόμενο ήταν να καταλήξουν εκεί που κατέληξαν.

  • amorphis

    πολυ καλο το amalur αλλα οχι τοσο ωστε να φτασει τις φιλοδοξιες της εταιρίας.

  • EdgierMink61

    Πολύ υψηλές φιλοδοξίες για έναν καινούργιο τίτλο που σημαίνει πως έγινε πολύ κακή διαχείριση πόρων. Ευτυχώς που οι περισσότεροι από τους εργαζόμενους που απολύθηκαν βρήκαν δουλειά σε άλλες εταιρίες του χώρου. Θα ήθελα πάντως το franchise να συνεχιστεί με κάποιο τρόπο, του αξίζει.

  • ^maniac^

    Δηλαδή δεν βγάλαν ούτε τα έξοδά τους? Δηλαδή τους κόστισε η παραγωγή πάνω απο 1.3 εκατομμύρια δολάρια? Εντάξει δεν λέω, τεράστιο παιχνίδι, με ωραία γραφικά, γεμάτο ομιλίες..αλλά 1.3εκ? Ίσως τους στοίχισαν άλλα πράγματα όπως ότι στην αρχή ήταν να γίνει mmo μετά το μετάνιωσαν και έγινε single player και γενικά δεν είχαν σχεδιάσει εξ αρχής αυτό που ήθελαν να κάνουν. Ήλπιζα πάντως σε μια συνέχειά του γιατί ήταν ενδιαφέρον ο κόσμος του και υπέροχο το σύστημα μάχης!

  • Yagammi

    Πολυ καλο το παιχνιδι ειδικα το συτημα μαχης αλλα κακο story telling και γενικοτερα εμπαζε λιγο στην ιστορια αλλα μου αρεσε αρκετα και θα ηθελα να δω σικουελ :/ κριμα

  • bigi

    Και που ξέρετε εσείς τι κόστος ανάπτυξης είχε το παιχνίδι και σε τι ποσοστό το κάλυψε με το 1,3m πωλήσεις που έκανε;Έχετε υπόψη σας πως οι 3Α τίτλοι σήμερα έχουν τεράστια έξοδα ανάπτυξης και θέλουν τρελές πωλήσεις για να βγάλουν έστω το κόστος.Δυσκολεύομαι να θυμηθώ τίτλο επιπέδου που χρειαζόταν πωλήσεις κάτω από 2 μύρια για να μην είναι ζημιογόνο.Λίγες φορές βγαίνουν στη δημοσιότητα τέτοιες πληροφορίες, αλλά όταν αυτό γίνεται τα νούμερα είναι αποκαρδιωτικά.
    Που να δείτε τι έπρεπε να πουλήσει το gta4 για να μη μπει η R* μέσα...

  • StratosGK

    Νομίζω πως ο bigi έχει δίκιο....άλλωστε μια ματιά στο kickstarter να ρίξουμε θα δούμε πως ζητάνε 400.000$ για παιχνίδι που δεν θα έχει voice cast, ούτε τρελά γραφικά, φωτισμούς κτλ. Με 400.000$ φτιάχνουν πολύ απλό παιχνίδι...

  • gory

    Αναφορικά μόνο το Psychonauths της Double Fine, είχε στοιχίσει γύρω στα 20μύρια,
    ενώ το Grim Fandango γύρω στα 2 μύρια αν δεν απατώμαι.

    Πόσο μάλλον ένα παιχνίδι με το μέγεθος και υπόβαθρο του Amalur.
    Θα συμφωνήσω ότι πρέπει να τα κάναν πατάτα με τη διαχείριση τους, ενώ κάποια royalties που πληρώσαν πραγματικά ξεφεύγουν απ'το ταβάνι... Κρίμα.

  • Chronix

    Δυστυχώς, πλέον, οι εκδότριες εταιρίες αφιερώνουν πολύ περισσότερους πόρους στο marketing παρά στο development. Στο Amalur έπεσε τρελή προώθηση, εξού και το υψηλό συνολικό κόστος.

  • chaosComing

    πρωτοεμφανιζόμενο παιχνίδι ήταν και το wow κάποτε παιδιά 😉
    απλά δεν ήταν τόσο καλό ώστε να πιάσει 3μύρια

  • ΝΙΚΟΛΑΟΣ

    Παιδιά μου έτσι είναι! όταν κοστολογείται €50 και εγώ περιμένω να βγει σε προσφορά για να το αγοράσω! Τώρα ελπίζω να πέσει και η τιμή για να το πάρω!

  • StratosGK

    @chaosComing
    Πολύ διαφορετικά παιχνίδια chaos. Το Amalur χτυπήθηκε με Skyrim, Witcher 2, τώρα βγαίνει και Dragons Dogma. Το WoW δεν είχε αντίπαλους αυτού του μεγέθους.

  • Julian

    +1

  • EdgierMink61

    Το zavvi το δίνει κιόλας στα 20€.
    http://m.zavvi.com/elysium.search?search=amalur

  • maladroid

    To WoW πρωτοεμφανιζόμενο IP; Μα υπήρχαν ήδη στην πιάτσα τρία υπερδημοφιλή RTSs με το όνομα Warcraft στον τίτλο. Μη μπερδεύετε το genre με το IP. Π.χ. αν βγει μεθαύριο Diablo MMO θα έχει το ρίσκο/προοπτικές του Copernicus; I don't think so.

    Όσο για το Amalur δεν το έπαιξα αλλά σύμφωνα με όσα ακούω για το εύρος της παραγωγής συν το marketing που αναφέρθηκε και πιο πάνω, καθόλου εντύπωση δε μου κάνει που απαιτούσε 3 εκατομμύρια πωλήσεις τουλάχιστον για να κάνει απόσβεση. Κρίμα, βέβαια, που τα νούμερα έχουν φτάσει ως εκεί αφού σε σημαντικό βαθμό ευθύνεται ο παροξυσμός των μεγάλων εταιρειών με το marketing, όπως ακριβώς συμβαίνει και με τις μεγάλες παραγωγές στον κινηματογράφο πλέον.

  • GamerFreak

    Μούφα ήταν...

  • gogos

    Πολυ κριμα!! Ειναι φοβερο το παιχνιδι τους αλλα μαλλον διαλεξαν κακη στιγμη να το λανσαρουν στην αγορα.. Δεν βγαζεις τετοιο παιχνιδι λιγους μηνες μετα το skyrim.. Ηταν σκετη αυτοκτονια!!

  • gerasimos

    κρίμα αφού έχω διαβάσει πολλά καλά σχόλια κ θα ασχοληθώ το καλοκαιράκι.